.ტრენინგის მეშვიდე დღე
მოდული VI
ტრენინგის მეშვიდე დღეს, ჩვეულებისამებრ, გავიმეორეთ წინა დღეს ნასწავლი მასალა, შევისწავლეთ და გავეცანით სსიპ მოსწავლეთა საჭიროებებს, თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლის პროცესის ხელშესაწყობად და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით. გავეცანით, თუ როგორ შევუწყო ხელი ჩემს მოსწავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად იქცნენ, როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები.
მოდულის განმავლობაში ერთმანეთს გავუზიარეთ სავარაუდო ნაშრომებისა და შეფასების რუბრიკა, გავეცანით მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით დამხმარე მასალების მომზადებას. შემდეგ კი ჩვენ თავად მოვამზადეთ დამხმარე მასალა განსხვავებული საჭიროების მოსწავლეთათვის.
განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ ოთხ დონეს:. 1. შინაარსი 2. პროცესი 3. პროცედურები 4. სასწავლო გარემო.
დღემ საინტერესოდ და ნაყოფიერად ჩაიარა.
მოდული VI
ტრენინგის მეშვიდე დღეს, ჩვეულებისამებრ, გავიმეორეთ წინა დღეს ნასწავლი მასალა, შევისწავლეთ და გავეცანით სსიპ მოსწავლეთა საჭიროებებს, თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლის პროცესის ხელშესაწყობად და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით. გავეცანით, თუ როგორ შევუწყო ხელი ჩემს მოსწავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად იქცნენ, როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები.
მოდულის განმავლობაში ერთმანეთს გავუზიარეთ სავარაუდო ნაშრომებისა და შეფასების რუბრიკა, გავეცანით მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით დამხმარე მასალების მომზადებას. შემდეგ კი ჩვენ თავად მოვამზადეთ დამხმარე მასალა განსხვავებული საჭიროების მოსწავლეთათვის.
განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ ოთხ დონეს:. 1. შინაარსი 2. პროცესი 3. პროცედურები 4. სასწავლო გარემო.
დღემ საინტერესოდ და ნაყოფიერად ჩაიარა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий